LIVRARE GRATUITĂ DE LA 299,00 lei

Returnări

Cum să returnezi produsele dacă ai un cont pe www.andzela.ro?

Pasul 1

Loghează-te în contul tău și dă click pe rubrica - "comenzile mele". Returnează comanda selectată.

Pasul 2

Ambalează produsele ce trebuie returnate și atașează fișa comenzii care a fost adăugată în colet.

Pasul 3

Te rugăm să ambalezi produsul pe care dorești sa îl returnezi în mod corespunzător, astfel încât să nu fie deteriorat in timpul transportului.

Pasul 4

Expediază coletul cu firma de curierat aleasă de tine pe cheltuiala proprie.

Pasul 5

Trimite produsele la adresa:
OlzaLogistic - Andzela

str. Matei Corvin 48
410142 Oradea, jud. Bihor
România

Cum să returnezi produsele dacă nu ai un cont pe www.andzela.ro?

Pasul 1

Printează și completează formularul de returnare ( disponibil aici)

Pasul 2

Împachetează produsele ce trebuie returnate și atașează fișa comenzii care a fost adăugată în colet.

Pasul 3

Te rugăm sa ambalezi produsul pe care dorești sa îl returnezi în mod corespunzător, astfel încât să nu fie deteriorat în timpul transportului.

Pasul 4

Expediază coletul cu firma de curierat aleasă de tine pe cheltuială proprie.

Pasul 5

Trimite produsele la adresa:
OlzaLogistic - Andzela

str. Matei Corvin 48
410142 Oradea, jud. Bihor
România

Informații generale despre returnări

În magazinul nostru ai dreptul să renunți la contract în termen de 14 zile de la primirea coletului.

Produsele care urmează să fie returnate trebuie să fie într-o stare neschimbată (cu excepția modificărilor care au fost necesare în limitele obișnuite) - acest lucru este valabil și pentru ambalajul produselor. Împreună cu produsul (produsele) returnat(e), clientul este obligat să returneze și produsele pe care le-a primit gratuit.

În cazul în care este returnată încălțămintea - clientul este obligat să o returneze în cutia originală, în stare nealterată.

Atunci când pregătești coletul de returnare, cutia trebuie să fie învelită în folie sau protejată suplimentar astfel încât eticheta să nu fie lipită direct pe cutie.

Reclamații

Cum să reclam un produs?

Pasul 1

Printează și completează formularul de returnare - ( disponibil aici)

Pasul 2

Împachetează produsele returnate și atașează fișa comenzii pe care ai găsit-o în colet.

Pasul 3

Te rugăm să ambalezi produsele pe care dorești să le returnezi în mod corespunzător astfel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului.

Pasul 4

Expediază coletul cu firma de curierat aleasă de tine pe cheltuiala proprie.

Pasul 5

Trimite produsele la adresa:
OlzaLogistic - Andzela

str. Matei Corvin 48
410142 Oradea, jud. Bihor
România

Vei fi contactată de către specialistul nostru în termen de 14 zile de la livrarea coletului la filiala noastră.

***În magazinul nostru ai dreptul să reclami un produs în termen de până la 2 ani de la data achiziției.

Schimburi

În cazul în care ai ales mărimea greșită sau produsul nu ți se potrivește:

Pasul 1

Returnează produsele ce nu se potrivesc respectând instrucțiunile de returnare prezentate mai sus.

Pasul 2

Comandă o altă mărime sau un alt produs de pe pagina noastră: www.andzela.com

Banii pentru produsele returnate vor fi returnați în termen de 14 zile.